Lissese Apotheek

Koninginneweg 87 2161 ZB Lisse Tel:0252 411 850

24 uurs Service Locker

Wij bieden u kosteloos de mogelijkheid om 24 uur per dag 7 dagen per week uw medicatie op te halen bij de Lissese Apotheek. Zodra uw geneesmiddelen gereed zijn worden deze ingeladen in de afhaalautomaat. U ontvangt van ons dan een afhaalbericht via email of sms met daarin uw persoonlijke afhaalcode. Met deze afhaalcode kunt u uw medicijnen afhalen uit de afhaalautomaat, zonder enige wachttijd. let op! In het bericht staat duidelijk aangegeven in welke van de 2 automaten uw medicatie gereed staat (GROENE automaat of WITTE automaat)

Interesse in deze gratis service? Stuur een e-mail naar info@lisseseapotheek.nl met als onderwerp “inschrijving afhaalautomaat” Vergeet niet om uw naam, voorletters en geboortedatum aan ons door te geven. Uw inschrijving is uiterlijk de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Veel gestelde vragen over de 24 uurs Service Locker:

1) Ik heb een bericht ontvangen dat mijn medicijnen klaar staan in de afhaal automaat. Welke geneesmiddelen betreft dit?

De europese privacywetgeving laat het niet toe dat we cliënt gegevens en medicatiegegevens in 1 bericht verzenden zonder gebruik te maken van 2 staps verificatie. U kunt wel zien wat er voor u verwerkt is door in te loggen in uw persoonlijke dossier. U heeft hiervoor uw DigiD inloggegevens nodig. Klik hier om meteen in te loggen: https://home.mijngezondheid.net/inloggen/#

 

2) Ik sta ingeschreven in een andere apotheek dan de Lissese apotheek maar wil ook gebruik maken van de 24 uurs service locker. Kan dit?

Dit is alleen mogelijk als u zich inschrijft in de Lissese Apotheek. Gebruik dit formulier om dat meteen in orde te maken: https://www.lisseseapotheek.nl/inschrijven-of-wijzigingen-doorgeven/ Wij schrijven u vervolgens uit bij uw vorige apotheek. In het vervolg worden al uw geneesmiddelen klaar gemaakt in de Lissese Apotheek.

 

3) Kunnen al mijn geneesmiddelen in de afhaalkluis?

Nee, koelkastartikelen, producten die u voor de eerste keer (of langer dan 1 jaar geleden) krijgt of artikelen van groot formaat (groot verband, incontinentiemateriaal etc.) kunt u niet ophalen uit de 24 uurs service locker.

 

4) Ik betaal altijd aan de balie voor mijn geneesmiddelen. Moet ik dit nu vooraf overmaken?

Nee, de 24 uurs service locker beschikt over een (contactloze) pinmodule. Indien u moet betalen voor uw geneesmiddelen kunt u het bedrag direct pinnen.

 

5) Moet ik mijn bestelde geneesmiddelen binnen een bepaalde tijd opgehaald hebben?

De 24 uurs service locker heeft een beperkt aantal plekken. Om ervoor te zorgen dat zo veel mogelijk cliënten gebruik kunnen maken van deze service verzoeken we u vriendelijk om zo snel als mogelijk (uiterlijk binnen 3 dagen) na ontvangst van het bericht uw geneesmiddelen op te halen. Hierdoor komt er een plekje vrij in de 24 uurs service locker waar weer iemand anders gebruik van kan maken. Na 3 dagen worden uw geneesmiddelen uit de 24 uurs service locker gehaald en teruggeplaatst in de apotheek.

 

6) Ik ontvang een afhaalbericht waarin staat “te betalen”. er staat verder geen bedrag achter. Wat moet ik dan betalen?

Het afhaalbericht bevat een standaard tekst ’te betalen”. Alleen als hier een bedrag achter staat dient er een betaling plaats te vinden. Staat er geen bedrag ingevuld dan hoeft u verder ook niets te betalen.

 

7) Kunnen jullie in het vervolg de medicijnnamen verwerken in het bericht zodat ik weet wat er voor mij klaarligt.

Het zou inderdaad fijn zijn om gelijk de medicijnnamen door te sturen in het bericht. Helaas laat de privacy wetgeving het niet toe dat medicijngegevens en patiëntgegevens in 1 bericht verstuurd worden.

 

8) Ik heb meerdere afhaalcodes ontvangen. Welke afhaalcode moet ik gebruiken?

Indien u meerdere codes ontvangt, kunt u ook meerdere codes invoeren op de afhaalautomaat. U krijgt dan verschillende pakjes geleverd.